Torgträff i Falsterbo | Sverigedemokraterna i Vellinge

Torgträff i Falsterbo

Lördagen den 2 september höll SD Vellinge torgträff på Gamla Torg i Falsterbo. Fem partifunktionärer hade samlats för att möta Falsterboborna. Vädret var perfekt och vi fick bra respons från lokalbefolkningen i Falsterbo. Många kommuninnevånare är mycket trötta på det nuvarande styret i landet och kommunen.

Den 17 september är det Kyrkoval och vi delade ut valsedlar till Församlingsvalen, Stiftsvalet och Kyrkomötet. I detta Kyrkovalet ställer SD Vellinge upp i församlingsvalen i Höllviken och Vellinge-Månstorp. Härmed uppmanar vi våra medlemmar att rösta i Kyrkovalet. Vi delade även ut armband, foldrar, pennor och knappar till besökarna samt hade en del intressanta diskussioner med dem. Kommande torgträff håller vi i Skanör den 9 september. Kom gärna dit och hämta valsedlar till Kyrkovalet samt träffa våra kyrkovalskandidater.

Fr v Karl-Johan Persson (gruppledare), Hans Erixon (styrelsesuppleant), Kristina Hansson (styrelseledamot), Per Erik Hennings (styrelseledamot). Foto: Tommy Nilsson