Torgträff i Vellinge | Sverigedemokraterna i Vellinge

Torgträff i Vellinge

Lördagen den 26 augusti höll Sverigedemokraterna torgträff på Stortorget i Vellinge. Många kommuninnevånare besökte vårt tält. Två av dem visade intresse för att engagera sig politiskt. Den 17 september är det Kyrkoval och vi delade ut valsedlar till Församlingsvalen, Stiftsvalet och Kyrkomötet. I detta Kyrkovalet ställer SD Vellinge upp i församlingsvalen i Höllviken och Vellinge-Månstorp. Härmed uppmanar vi våra medlemmar att rösta i Kyrkovalet. Vi delade även ut foldrar, pennor och knappar till besökarna samt hade en del intressanta diskussioner med dem. Kommande torgträffar håller vi i Falsterbo den 2 september och Skanör den 9 september. Kom gärna dit och hämta valsedlar till Kyrkovalet samt träffa våra kyrkovalskandidater.

Fr v Hans Erixon (styrelsesuppleant), Lisbeth Kvist Hallgren (kassör), Per Erik Hennings (styrelseledamot), Deniz Eryilmaz (KF ledamot) och Karl-Johan Persson (gruppledare). Foto: Tommy Nilsson